I´m off to the hairdresser!

God morgon, jag är så himla i farten idag, jag tror det är pågrund av min tidiga träning! Mår så himla bra ojojoj tidiga morgornar är som lycko piller! Nu ska jag till frisören och rätta till min hemska utväxt, är dock väldigt nervös. Hatar när någon annan gör mitt hår än Annelie Tapper på håridealet, var för visso längesedan nu, men ingen gör mig nöjdare än världens bästa Annelie. Har gjort mitt hår inne i soho innan och då blev det ganska bra iaf. Men nu ska jag prova något nytt här i närheten och nääää tänk om det blir gult, det är min madröm, blått, grått, lila what ever men inte gult!!!! NI ALLA SOM BOR I BORÅS NI MÅSTE BOKA TID HOS VÄRLDENS BÄSTA FRISÖR ANNELIE TAPPER PÅ SALONG HÅRIDIALET, för att boka tid ring 033-41 35 49 . Ni kommer bli så himla nöjda! Nää nu måste jag sticka, ska även efter att fixat håret dra mig in till Westfields Shopping center och shoppa det jag är bäst på Smink. Så jag är fullt utrustad för Skolan som börjar lite halft i morgon:) Tror faktiskt jag sak prova Mac´s smink idag. Har ju alltid kört på Make upStore innan. Men är väldigt sugen på Mac. Vad tycker ni är bäst? 
 
Puss&Kram//ewe

Kommentarer :

#1: annelie tapper

min söta evelina vad det värmer <3
hoppas det blev bra!!
kram

skriven

Kommentera inlägget här :