Fullspäckad dag!!!! En fruktansvärd upplevelse hos frissan! Men blev bra tills slut!

 
 
 
ÅÅÅÅ Vart ska jag börja! Jag vandrade mot frisören jag hade bokat tid hos. Hon var super otrevlig, hennes arbetskollega stod helt öppet och fönade sina fötter som hon hade uppe i kundstolen. Inte nog med det så stod dom och textade emellan svaren till mig. Jag tänkte det här kan inte vara sant. När jag väl förklarade hur jag ville ha det, fattade hon ingenting. Hon såg så där riktigt okunnig ut, ni vet när man bara hallå! Sen helt plötsligt mitt imun på mig vräker hon ur sig, det är bara kontant betalning! Äh jaha!!! Jag gick där ifrån och kom aldrig mer tillbax, tack godegud hon hade väl annars förstört hela håret. Så begav mig mot Westfields Shopping center och gick in på Tony&Guy där dom missförstod mig och skulle börja göra slingor, vi sa inte ordet slingor när vi pratades vid. Och då sa jag till, istället för att bara lägga i utväxten med blekning vilken verkade vara ett stort problem. Fick jag nog vänta 30-40min på att hon skulle lägga i botten iställer för slingor. Förstod inte riktigt vad som var problemet eller vad vi väntade på, det är väl bara att skita i foliet och ta i blekningen i botten. Men tillslut  började hon, fattar fortfarande inte varför jag behövde vänta så länge, skulle hon avreagera sig eller något?!? Vissa människor förstår jag mig bara inte på. Men slut resultatet blev fantastiskt. 
Service=0 Kunskap=10 = Tony&Guy westfields. Service=10 Kunskap=10= Tony&Guy SoHo. 
Acton salong= sämst i hela jävla världen! 
En lång dag! Är helt slut. Lägger upp en bild i morgon på hur håret väl blev:) 
 
(Jag tror mitt ansiktruttryck säger allt!)
 
Puss&Kram//Ewe

Kommentera inlägget här :