Tankar över allt !!!! Kan jag vara så tråkig att jag kommer klä ut mig till Lady?!?!

 
 
Hej på er! 
 
Nu sitter jag uppkurad i min säng och funderar på allt mellan himmel och jord. Allt från kärlek till döden till shopping.( Ibland blir jag förvånad över mig själv, man börjar ju undra hahah.)
Just nu känns mitt liv helt fantastiskt, jag är en av dom människor som från ena stunden mår prima till andra stunden då man vill bara ge upp och gräva ner sig någonstans. Anyway Jag bor i ett fantastiskt hus i London, men underbara människor omkring mig. Min syster och fyra helt fantastiskt härliga killar. På Torsdag ska jag till skolan för första gången på intruduction day och på Måndag kör skolstarten av med en freshers week. Villket kommer bli helt fantastiskt roligt. På Tisdagen nästa vecka ska vi klä ut oss till en kändis och givetvis parta natten lång. Jag har funderat super länge på vad ja ska klä ut mig till men kom inte på något så tog det vanligaste man kan göra!!!! Överraskning på den!!!!!
 
Puss&Kram//Ewe
 

Kommentera inlägget här :