Tog mig 3-timmar att komma hem igår!!!! Men grym spelning!

 
 
Godmorgon gott folk! 
Igår åkte jag på en spelning eller rättare sagt spelningar. De var super duktiga allihopa i min åsikt. Så himla trevligt folk. jätte mysig bar/pub. Problemet kom när jag skulle ta mig hemmåt igår, jag var nykter har ingen smart phone allt var skit jobbigt. Först tåg sen hitta Buss stoppet. Fick gå mil kändes det som åååå vad jobbigt när jag väl hittade buss-stoppet fick jag vänta på bussen i en halvtimma. När bussen väl kom och kört halvvägs, nää då skulle dom byta förare, fast den andra föraren kom aldrig så vi stod stilla i 40min mitt på gatan någonstans. Tills den föraren bestämmer sig för att köra vidare då den andra föraren inte kom. Jag var själv så kunde inte fördriva tiden på något sätt. Så iritterande. Varför ska alltid allt häna mig? fattar inte!!!! hahaha... Folk brukar säga till mig, sen jag träffade dig Evelina har mitt liv blivit så händelse fullt. Jag tror det är någon slaks klumpig olycksdrabbad gloria runt mig så allt bara dras till mig! aaa jag säger då det. Idag ska jag nu bege mig ut på en jogging tur, särefter möta upp min syster för att häma det sista i huset vi bodde i innan. Helst vill jag bara slänga skiten! 
Ikväll blir det väl lite drinkar och sedan vidare till Brixton. ska bli intressant. 
 
Puss&Kram//ewe

Kommentera inlägget här :